30 stycznia, 2015

Friendship online


Hello ;)
Słyszeliście może kiedyś o 'internetowej przyjaźni'? Zapewne zdaje mi się, że tak :). Otóż dzisiejsza notka będzie tego właśnie dotyczyła. Chciałabym wam dziś trochę opowiedzieć o dość niezwykłej rzeczy, o której sama się przekonałam.
Jak wiecie bloga mam już od początku grudnia, ale na początku wyglądał on trochę inaczej niż teraz. Klika dni po tym, jak założyłam bloga, dodałam post na Facebooka, bo chciałam, aby pomógł mi ktoś w designie. Z tego co jeszcze pamiętam, zgłosiła się tylko jedna osoba. Była to właśnie ona.
Bardzo się ucieszyłam, że ktoś ma ochotę i czas pomóc mi w tak ważnej sprawie, więc od razu jej zaufałam. Po kilku dniach design był już gotowy i od razu mój blog zaczął stawać się coraz bardziej popularny. Na początku rozmawiałyśmy ze sobą tylko na Facebooku, jeśli chodziło o bloga, ale później się już zaczęłyśmy dobrze kolegować i rozmawiałyśmy już zupełnie na inne tematy. Zawsze, jeżeli mam jakiś problem - to zwracam się do niej, bo wiem, że zawsze mi coś poradzi. Nawet, jak czegoś nie będzie wiedzieć, to i tak nic nie szkodzi. Niedawno opowiadałyśmy sobie o swoich szkołach, nauczycielach i szkolnych przeżyciach. Zawsze radzimy sobie nawzajem, gdy nie wiemy, co zdecydować. Mieszkamy nawet nie tak daleko od siebie, bo ok.68 km, ale jeszcze nigdy się nie widziałyśmy na żywo. Staramy się ze sobą pisać, kiedy tylko mamy na to okazję.
Zawsze dobrze jest mieć taką osobę, na której można polegać, która cię nigdy nie zawiedzie (oczywiście poza rodziną) i będzie cię wspierać. Powie ci zawsze szczerze, nawet, jeśli miałoby zaboleć. Aktualnie moim marzeniem byłoby, gdybyśmy się razem spotkały na żywo i gdybyśmy się mogły również spotykać regularnie, tylko że pewnie problem byłby z dojazdem :)

Co sądzicie o takiej 'internetowej przyjaźni'? Macie swoich przyjaciół online?




SHARE:

16 komentarzy

  1. Ja mam 3 najlepsze przyjaciółki na żywo :). Nie doświadczyłam jeszcze internetowej przyjaźni, ale chyba to fajne doświadczdeia! :D
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie takimi internetowymi przyjaciółmi są czytelnicy mojego bloga :) Świetna notka :*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Internetowa przyjaźń to fajna sprawa ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja, dzięki <3 Też chciałabym się z tb spotkać,ale wiem, że trochę by był z tym problem, może kiedyś!! Może w wakacje? :p
    kc <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ! Ogólnie bardzo mi się podoba Twój blog :)
    Obserwuję http://lustrzaneodbicie6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wpis. :*
    Śliczne zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNA JESTEŚ
    ŁADNA NOTKA ;3
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/ ♥♥♥ZAPRASZAM♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze z nikim nie zaprzyjaźniłam się przez internet. Może kiedyś :D

    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem ile masz lat, ale pewnie nie jesteś starsza ode mnie. Wiem z doświadczenia, że mając 14-15 lat te 70 kilometrów wydawało się taką odległością nie do przebycia. Teraz mam 17 i jeśli muszę, to jestem w stanie jechać na drugi koniec Polski tak po prostu, pierwszymi lepszymi busami czy pociągami.

    Niedługo sama podróż nie będzie żadnym problemem. Problem będą stanowić tylko pieniądze na nią.
    W każdy razie życzę Ci powodzenia i widywania się z przyjaciółką jak najczęściej :>

    Koza z www.niewiernykoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką przyjaciółkę i czasami wydaje mi się że mam z nią lepszy kontakt niż z tymi na miejscu :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne posty masz ,szczerze mówiąc :* Bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga i to jak piszesz, nie mowię jedynie o tym poście.Obserwuję ^^ Jednym słowem CUDOWNY blog :** <3 Nie wiem jak ty to robisz,ze masz taką ilość ...wszystkiego! <3 Zapraszam takze do siebie na klikanie http://karolinablogpanda.blogspot.com/2015/01/choies.html i obserwowanie :* Pozdrawiam , kochana ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam internetowej przyjaciółki. Mam za to taką w realu już od 10 lat i ona mi wystarcza :D

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami internetowe przyjaźnie są prawdziwsze niż te na żywo. Też mam internetową przyjaciółkę ;)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjaźń przez internet może być ciekawa, poznasz kogoś nowego. Na żywo jak się spotkacie można się rozczarować :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig