14 maja, 2015

Just smile :)

Hej wam !
Witam was serdecznie po dłuższej nieobecności. Zapewne wiecie, że jest to spowodowane masą zajęć. Ostatnio zauważyłam, że nie mam już zupełnie siły na naukę i pomimo wszelkich starań coraz mniej zapamiętuję. W sumie to zupełnie nie wiem co się ze mną dzieje, ale mam już po prostu dość wszystkiego. Czasami chciałabym po prostu rzucić wszystko w kąt i gdzieś wyjechać. Ale to tylko marzenia..wróćmy więc do szarej rzeczywistości. Są dni, kiedy w ogóle nie myślę o swoim blogu, robieniu fotek, ponieważ zwykle kolejnego dnia mam sprawdzian i kilka kartkówek. Ogólnie rzecz biorąc nie jestem na co dzień osobą bardzo leniwą, a wręcz zawsze staram się robić, to co muszę. Mówiąc krótko : męczy mnie to wszystko. Pamiętam dobrze, jak bardzo przeżywałam to, że idę do nowej szkoły na początku roku i zupełnie nie mogłam się do tego przyzwyczaić. A teraz? MAM PO PROSTU DOŚĆ. Ostatnimi czasy wypadło mi dużo kartkówek, które nie poszły mi tak jak się spodziewałam i musiałam poprawiać oceny, a przez to dwa razy więcej nauki. Nie mam prawa oczywiście nikogo innego za to obwiniać, tylko siebie. Idąc do nowej szkoły nie spodziewałam się takiego nawału pracy. Z tej właśnie racji, że szkoła do której chodzę zajmuje 2 miejsce w powiecie, to oczywiście możecie się spodziewać jaki jest nacisk. Sama już nie wiem co o tym myśleć, z jednej strony to dobrze, a z drugiej źle. Jednak patrząc na tę sytuację z innej strony, to nie powinnam być zła, no bo 'chodzenie do szkoły to przecież mój obowiązek'. Myślę, że jednak z każdej sytuacji jest jakieś wyjście. Postaram się spojrzeć na to wszystko z innej strony i nareszcie zacząć się uśmiechać. Nie zawsze będzie to możliwe, ale uważam, że narzekając na to wszystko i tak nic nie zmienię. Spróbuję spojrzeć na to trochę inaczej :)


Nie zawsze wszystko jest, tak jak byśmy chcieli, ale ważne jest aby zachować spokój i robić to, co musimy. W takich chwilach warto po prostu pomyśleć o wakacyjnym wyjeździe lub o czymś innym co was zmotywuje do dalszej pracy! Z dzisiejszej notki można wywnioskować, że nie ważne jak wam się nie chce, nie ważne jak bardzo chcecie już koniec roku szkolnego (tak jak ja), ważne jest to, aby się nie poddawać i zaliczyć klasę z czerwonym paskiem ;)

Uważacie, że takie notki są potrzebne? 
SHARE:

24 komentarze

  1. Ujęcia są prześwietne! Uwielbiam zdjęcia makro, można na nich uchwycić piękne zjawiska.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz rade:) ladne zdjecia❤

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szkole jest najwyższy poziom w mieście i też mega cisną, a 2 kl gim to jeszcze wieksza masakra niz 1 :(. Ale dasz radę<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam już tego wszystkiego dość.. Piękne zdjecia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy uważa że maj i czerwiec to już "lajty" a tak naprawdę jest inaczej, właśnie w czerwcu i maju jest najwięcej kartkówek, sprawdzianów :( To przytłaczające :( Ale damy radę! Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga, jeżeli podoba Ci się to co robię - zaobserwuj, zostaw po sobie ślad w postaci komantarza :)
    { ; ♥♥♥ Mój blog ♥♥♥ ; }

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez mam czasem w szkole nie za ciekawie ;) ale zawsze jest jakis wyjście. Regularna nauka, ściąganie haha albo nwm. Wiadomo - nie z wszystkiego musisz mieć dobra ocene ;) nie da sie robić wszystkiego na raz ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No potrzebne takie notki;)szkoda ze zdj tylko roslin, ale piękne zdj!!

    OdpowiedzUsuń
  8. obs/obs + 4 kom/4 kom?
    http://phootoandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia ♥

    http://sisters-of-the-case.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nienawidzę poprawiania ocen, to tyle zmarnowanego czasu na dodatkową naukę.. Masakra. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://vifstyle.blogspot.com/
    Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  12. Gimnazjum to obijanie się w porównaniu to liceum, wtedy skończy się beztroskie życie. Wszystko da się przeżyć, mimo że jest ciężko!
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/ - dopiero zaczynam, miło mi będzie jak zajrzysz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie z kropelkami jest przecudowne! ♥

    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    kamiladuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia , mam to samo Trzymaj się za chwilę wakacje ! :D

    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia! <3

    aandzelikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nacisk świadczy tylko o dobrym poziomie szkoły ;)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia przepiękne :) Też czasem mam totalnie wszystkiego dość :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie fotografujesz :D dodałam do obserwowanych. Mogę liczyć na rewanż ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie można uchwycić wiosnę na zdjęciach ^^

    Pozdrawiam!
    http://or-good.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam dość szkoły i tego wszystkiego. Cudowne zdjęcia!


    flawless-space

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig