07 maja, 2015

Let's colour !

Hi!
Dzisiaj postanowiłam wybrać na taką mini sesję z racji na ładną pogodę. Chciałabym wam teraz przedstawić nieco inny sposób przeróbki zdjęć. Nie wiem czy wcześniej o tym mówiłam, ale zdaje mi się że nie, więc powiem, że zdjęcia obrabiam w Photoscape. Dla niektórych ten program jest zbyt amatorski i po prostu nie dobry, ale jak dla mnie spisuje się świetnie ( może dlatego, że jak na razie nie obczajam Gimpa ). Zebrałam więc ze sobą spryskiwacz z wodą, dlatego możecie zobaczyć malutkie kropelki wody. Dziś chciałam zrobić coś innego niż zwykle i znacznie ożywić fotografie.
Jak zresztą widać, w programie odwróciłam kolory, bo chciałam zobaczyć jak będzie wszystko wyglądać już pod koniec. Efekt mnie zaskoczył :). Przekonałam się dzisiaj 'na własnej skórze', że wcale nie trzeba mieć specjalnego obiektywu do makro, co mnie bardzo cieszy, wystarczy zwykła lupa. Wiem, że trochę odbiegam od tematu, jednak chciałabym również to poruszyć. Wcześniej wspomniana lupa jak dla mnie jest świetnym zastępcą/zamiennikiem obiektywu makro. Oczywiście nie uzyskamy ogromnego powiększenia, jednak myślę, że różnica powinna was zdziwić. Zachęcam do wypróbowania ;).

Trochę namieszałam, no ale nic mam nadzieję, że przekazałam wam najważniejsze informacje. Czasami warto trochę pokombinować, zupełnie tak jak w moim przypadku. Pamiętajcie jednak, aby za bardzo zdjęcia nie edytować, żeby nie wyglądało zbyt sztucznie. A teraz, patrząc na swoje fotki jestem bardzo zadowolona z efektu :). 
 Jakie są wasze uwagi/odczucia co do zdjęć?

SHARE:

17 komentarzy

  1. To odwrócenie kolorów sprawiło, że zdjęcia nabrały świetnego 'klimatu'! :)


    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdjęcia, fajny efekt z odwróceniem kolorów :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczne zdjęcia , muszę spróbować odwrócić te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne! Chyba muszę wypróbować tę lupę!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem że nie na temat ale takie małe pytanko..jak wyobrażasz sobie idealnego bloga? :--)
    zapraszam na swojego bloga : KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sliczne! Magiczne <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia maja mega klimat :) Piękne są!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/vintage-jacket.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać że zdjęcia wyszły ci cudnie ! :)
    http://laurapietryga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W Photoscape da się całkiem sporo zrobić, ale i tak wolę GIMP-a :) W tym pierwszym brakuje przezroczystości, warstw i możliwości edycji tylko wybranej części zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki w poście? Zrobię to samo u Ciebie jeśli masz :))) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkol się w gimpie! Polecam go serdecznie ale również używam photoscape i również jestem z niego zadowolony, zdjecia wyszły cudowne! :)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Photoscape też używam, potem do poprawek picasa 3 - mega zestaw ;)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjecia. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/geisha.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig