11 czerwca, 2015

Do you believe in travelling light?

Hej miśki!
Hm...Dawno mnie tu nie było co? Tak, tak wiem, ale wykorzystuje ostatnie chwile na jakiekolwiek poprawki w szkole, a przede wszystkim do jutrzejszego wyjazdu do Londynu! Ale ten czas szybko płynie! Jeszcze niedawno wyjazd miał się odbyć za miesiąc, a to już jutro..No nic, zleciało bardzo szybko. A więc już jutro wyjeżdżam do Anglii. Troszkę jednak przeraża mnie to, że łącznie autobusem będziemy jechać ponad 20 godzin, a później przesiadka na prom. Ale nie będzie wcale tak źle, ponieważ jedzie ze mną koleżanka za szkoły, a więc raczej nie będziemy się nudzić. Co do samego wyjazdu, to w samym Londynie mamy spędzić 3 noce i 4 dni. Jednak największym wyzwaniem w tym wszystkim dla mnie będzie to, żebym umiała normalnie, bez stresu komunikować się z ludźmi, no bo wiadomo - pierwszy dzień jest najgorszy, a potem już człowiek zaczyna się przyzwyczajać. Nie mam pojęcia również u jakiej rodziny będę mieszkać, bo wszystko dopiero okaże się na miejscu. Z tego co słyszałam, to jest bardzo dużo chodzenia, a co najgorsze wszystko w bardzo szybkim tempie, żebyśmy zdążyli zwiedzić najważniejsze zabytki. No, to plecak już spakowany, walizka też, a no i żebym nie zapomniała o aparacie, no bo jakżeby inaczej ! :)

Mam jednak nadzieję, że w tym całym pośpiechu zdążę zrobić dla was kilka fotek ! Kurczę, już się nie mogę doczekać. I tam myśl, że kiedy ja będę na wycieczce, inni będą w szkole ( współczuje wam ) . Hah, ale nie myślcie sobie, że będę miała tak dobrze. Raczej mycie się wieczorem na stacji benzynowej czy też na promie nie będzie super mega wygodne, no ale coś za coś. Dobra, kończę, bo muszę zrobić jeszcze parę rzeczy przed wyjazdem. Trzymajcie kciuki, żeby się wszystko udało. Uwaga! Zbiórka 5.30 ;)
SHARE:

20 komentarzy

  1. Też cciałabym pojechac do Anglii :D Udanego wyjazdu :*
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i mam nadzieje, że rzeczywiście będzie udany ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam nadzieję że będzie super:* liczę na jakąś sesyjkę 😄🌇🌆📷🎡

    OdpowiedzUsuń
  4. Uciekasz nam xdd
    Mam nadzieję, że nie zapomnisz ładowarek, karty pamięci i w ogóle wszystkiego. I powodzenia w łapaniu wifi :D
    Staraj się kupić starter, na wszelki wypadek weź 'kloga' :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre zdjęcia w tak młodym wieku! Gratuluję!
    Chcę zobaczyć jakie będziesz robić zdjęcia za kilka lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zdjęcia!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/time.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję Ci jazdy autobusem ;3
    Sama jechałam raz samochodem, to jak opuściłam dom w Anglii w piątek o 12, to do swojego domu w Polsce weszłam w niedzielę o 11. Sama jazda katorga. Musiałam spędzić noc w Gdańsku, bo nie byłam już w stanie jechać dalej do domu. Przewracałam się totalnie. Ale może autobusem będzie wygodniej.
    No i nie zapomnij zegarka przestawić ;p
    Miłego pobytu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wyjazdu:) Czekam na relację z Londynu:) Piękne to zdjęcie z makiem:)
    http://czytaj-na-walizkach.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Londyn jest cudownym miejscem, baw się dobrze! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i zdjęcia.

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! *-* obserwuje :D
    Pozdrawiam, Zosia
    http://osiaosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjecia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na jakies zdjecia, bo jestem nowa u ciebie na blogu, a bardzo mi sie podobaja i chcialabym zobaczyc wiecej :))
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, zazdroszczę wyjazdu! Mam nadzieję, że pokażesz zdjęcia na blogu!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w Londynie w grudniu i czekało mnie mnóstwo chodzenia, gdyż zależało mi na zobaczeniu (prawie) wszystkiego. Ale było warto! Miłego wyjazdu i rób duuużo zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłam nigdy w Londynie, ale bardzo bym chciała;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/06/co-by-byo-gdyby.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne. W poprzedniej notce ogłosiłam KONKURS!!!! Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę wziąć udział ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig