23 czerwca, 2015

LONDON CITY

Hey :)
Ostatnio tak jak wiecie byłam na wyciecze do Londynu wraz ze szkołą. Chciałabym wam teraz trochę o niej opowiedzieć. Sama jazda autobusem w jedną stronę zajęła około 30 h i nie mogę powiedzieć, że jazda autobusem w nocy na twardym siedzeniu i plecakiem pod nogami jest tym, co lubię najbardziej. Łącznie jechaliśmy przez : Polskę, Niemcy, Belgię, Holandię i Francję. Już około godziny 7:00 rano byliśmy w Calais, skąd miał odpłynąć prom do Dover. Przeprawa promem trwała około półtorej godziny. Później jeszcze do około godziny 18:00 zwiedzaliśmy Londyn, natomiast potem zostały nam już przydzielone rodziny, u których mieliśmy nocować następne kilka dni. Nie powiem, że trafiliśmy na jakąś wymarzoną rodzinę, albo na taką, na którą czekaliśmy. Nasi gospodarze okazali się muzułmanami, ale nie powiem, żeby mi to jakoś szczególnie przeszkadzało. Problem w tym, że dosyć dziwnie nas traktowali. Rzadko też z nimi rozmawialiśmy i nie mogę powiedzieć, żeby atmosfera w ich domu była przyjazna. Ale nie martwcie się - to była jedyna rzecz, która tylko w tym wyjeździe mi się nie podobała :/. Dni mijały bardzo szybko, a wraz z nimi -  coraz więcej wrażeń. Hmm..niby w samym Londynie byliśmy tylko 3 dni, a jednak myślę, że zwiedziliśmy wszystkie najważniejsze zabytki i atrakcje. Jeśli chodzi o język angielski, to wiadomo, czasami miałam problem, żeby się z kimś dogadać, jednak były to tylko nieliczne przypadki. Pamiętam również dwie takie sytuacje, gdy osoby pracujące w restauracjach, czy w sklepach okazały się pochodzenia polskiego. Było przy tym mnóstwo śmiechu, szczególnie wtedy, kiedy jeszcze nic nie wiedząc, podeszłam do lady sklepowej, żeby coś zamówić - odzywam się po angielsku, a tu słyszę głos zza lady : 'Jesteś na wyciecze?'. Nie wiem, skąd ktoś mógł poznać, że mieszkam w Polsce i że jestem tylko turystką :). Ogólnie uważam, więcej właśnie dały mi rozmowy z ludźmi, kiedy coś kupowałam, lub coś się pytałam, niż rozmowa z rodziną u której nocowaliśmy. Teraz właśnie widzę, że sporo angielskiego podszkoliłam, a przy okazji zwiedziłam mnóstwo różnych miejsc. Zapraszam teraz do oglądania zdjęć z wycieczki. Wiem, że jest ich dość sporo, ale i tak wybrałam te, które według mnie są najważniejsze, bo było ich na prawdę sporo.
Przeprawa promowa Calais - Dover

Greenwich
The Tower of London 
Tower Bridge
London Eye
Buckingham Palace 
Emirates Air - Line
O2
Big Ben
Trafalgar Square
St. Paul's Cathedral
Madame Tussaud's
Cantenbury
Podsumowując - wyjazd mi się na prawdę mega podobał i nie spodziewałam się, że będzie aż tak super. Tak jak wspomniałam już wcześniej, zwiedziliśmy mnóstwo ciekawych miejsc. Jestem pewna, że będę tą wycieczkę pamiętać do końca życia, a szczególnie, to co było w niej najlepsze :)
SHARE:

11 komentarzy

  1. Szkoda, zę trafiła Ci się taka rodzina, że mało rozmawiałas, bo przecież o to głównie chodzi :). Super widoki, zazdroszczę wyjazdu do Anglii! :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Londyn! <3 ;')

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym tam pojechać <3<3<3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę, jakie profesjonalne zdjęcia! Jestem zauroczona.
    Marze wycieczce do Londynu i mam nadzieje, że za rok taką sobie zorganizuje :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wycieczka musiała być świetna :D Chciałabym odwiedzić Londyn właśnie ze względu na podszkolenie języka :) Super zdjęcia :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tak bardzo chciałabym kiedyś tam polecieć...cudowne foty, obserwuje!
    może rewanżyk? haha nie oczekuję tego, ale może wpadniesz? liczę na prawdziwych czytelników a do Ciebie z chęcią będe wpadać :)
    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiało być naprawdę świetnie, aż zazdroszczę bo sama chciałabym zwiedzić prawie całą Europę.
    Mam nadzieję że kiedyś mi się to uda a Tobie gratuluję udanej wycieczki ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pozazdrościć wyjazdu *.*
    Zobaczyć na żywo Tower Bridge,Big Bena, London Eye i jedno z najsłynniejszych muzeum figur woskowych..wow *.*
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh zazdroszczę, zawsze chciałam pojechać do Londynu :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Nominowałam cię do Libster Blog Award! Mam nadzieję, że odpowiesz :) http://misscandy20021.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig