03 czerwca, 2015

Sun is shining everywhere

                                                                           
Hello!
Ostatnio na zewnątrz zaczyna się robić coraz cieplej. Wszystko już kwitnie, a przyroda przygotowuje się do upalnego lata. Uwielbiam takie dni, kiedy słońce mocno grzeje, ponieważ wprowadza nas już w klimat wakacji. Każdy oczywiście z nas wie, że koniec maja i początek czerwca jest to moment poprawiania ocen. Ja również w tym półroczu musiałam troszkę popoprawiać, żeby nieco podnieść sobie średnią. Co do moich wakacyjnych planów, to powiem, że w tym roku wyjątkowo mam ich bardzo dużo i mimo, że nie wyjeżdżam na wakacje w tym roku z rodziną, to moje 'wakacje' zaczynają się już 12 czerwca, ponieważ wyjeżdżam ze szkołą na wycieczkę do Londynu. Szczegółów jeszcze na ten temat dowiecie się później. Postanowiłam również, że w międzyczasie spotkam się również z inną blogerką z Kraśnika - z Jagodą.
Poznałyśmy się niedawno przez Facebooka i okazało się, że mieszkamy bardzo blisko, więc właśnie mam nadzieję, że już niedługo się zobaczymy. Potem prawdopodobnie, już w sierpniu jadę do cioci - do Berlina, ale jeszcze nie jest pewne. Uh..Ale mam napięty grafik! Mam nadzieję, że nie będę się nudzić. Może nawet dlatego, że będę miała maaaasę wolnego czasu notki będą pojawiały się częściej? Hmm..Jeszcze nad tym pomyślę :)
Dzisiaj taka trochę wakacyjna notka dla odmiany ;). A wracając do tematu, mam nadzieję, że te wakacje będą dla mnie wyjątkowe. A co do moich planów i wyjazdów wakacyjnych, to na pewno będę was wcześniej informować. Mam nadzieję, że nie tylko ja już nie mogę się doczekać wakacji.
A wy macie już jakieś plany na wakacje?
SHARE:

20 komentarzy

  1. jesli pojedziesz do Berlina to super! :) Ja moze bede w Londynie :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Najpierw Londyn, potem być może Berlin... Widzę, że zapowiada Ci się naprawdę udane lato :D

    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać tych wakacji! Mam trochę planów, ale mam też nadzieję, że znajdę trochę czasu dla samej siebie. Będę wdzięczna za poklikanie w linki na moim blogu ;)
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia <3
    Ja właśnie wszystko pomalutku planuję :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację zostałaś nominowana do LBA ! więcej info na blogu ;)
    http://natka02.blogspot.com/2015/06/lba-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas spędzę w gronie przyjaciół na wsi mojej babci. Zazdroszczę wyjazdu do Berlina. ;p

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, na tydzień do Polski, pozałatwiać jakieś tam sprawy. Około 4 lipca przyjedzie do mnie chłopak na 3 tygodnie, a potem ja do niego do Rumunii na 2. ^-^ U mnie pogoda jak na razie średnia. Niby słońce świeci, ale jest 14-16 stopni i jeszcze się opalać nie da. :(

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny blog ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/06/simple.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny blog, cudowne posty nic dodać nic ująć!

    zapraszam do siebie w wolnej chwili gdybyś tylko miała ochotę :)

    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    ps. zaobserwowałam Twój cudowny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia! ;)
    Ja na wakacje jadę do Chorwacji, nie mogę się doczekać :)

    http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia :)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy♥
    ♡Staying Strong♡ [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, 30 stopni a my musimy jeszcze siedzieć w szkole ;x
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo estetyczny blog :) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  15. Było trochę poprawek, ale nie aż tak dużo. Ostatecznie wyszło bardzo dobrze. Na całe szczęście, wakacje już coraz bliżej!
    Jeśli chodzi o pogodę, chyba wolę, jak jest trochę chłodniej, ale grzech narzekać na pięknie świecące słońce.
    Masz bardzo ciekawe plany na wakacje. Życzę ci, by wszystkie wypaliły i żebyś dobrze się bawiła.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę wycieczki do Londynu, bo jeszcze nigdy tam nie byłam :( Będę wyczekiwać relacji!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig