16 lipca, 2015

Mountains

Cześć kochani!
Tak jak wspominałam w najbliższym czasie wybrałam się na obozie młodzieżowym w górach -  w Murzasichlu. Przez te dziesięć dni można powiedzieć, że trochę odpoczęłam, jednak codziennie rano musieliśmy wstać przed ósmą. program był dość napięty. Każdego dnia robiliśmy coś innego. Kilka razy wychodziliśmy w góry, w następne kilka dni graliśmy w tenisa ziemnego przy ośrodku a jeszcze za innym razem kąpaliśmy się w basenie. Było też kilka dni takich troszkę luźniejszych, kiedy to my sami decydowaliśmy się, co chcemy robić. Ja w tym czasie postawiłam na opalanie. Z pogodą trafiliśmy idealnie, ponieważ wraz z naszym przyjazdem zaczęła się niespodziewana fala upałów. Z tego co słyszałam, ludzie w tamtych okolicach od kilkudziesięciu lat nie pamiętają, żeby w tych właśnie okolicach było aż tak ciepło. I jak się pewnie domyślacie, już pierwszego dnia, bardzo mocno się opaliłam. Domyślacie się dlaczego? Zapomniałam wziąć kremu z filtrem z domu. Haha..nieźle co? W późniejszych dniach tylko poprawiałam swoją opaleniznę, co niekoniecznie wychodziło i na dobre. Nawet używając pożyczonego kremu z filtrem potrafiłam się bardzo opalić. Nie wiem, czy znacie to okropne uczucie, kiedy chcecie już iść spać, ale z powodu opalenizny nie jest to zbyt możliwe, ponieważ każde dotknięcie kołdry wywołuje ból. Jak dla mnie nie ma nic gorszego. Chyba moja opalenizna z tego wszystkiego to jedyny minus całego wyjazdu. Następnym razem już nie zapomnę kremu! :) 
Łapcie tutaj kilka moich fotek z miejsc, które odwiedziliśmy.

Rozpoznajecie któreś z powyższych miejsc? 
Troszkę długo mnie tutaj u was nie było...wiem, jednak mam w domu takie troszkę małe zamieszanie zawiązane z remontem, no ale cieszę się, że udało mi się znaleźć chociaż chwilę dla was. pogoda jak na razie sprzyja, jednak ostatnie dni nie były zbyt ciepłe, jednak w następnym tygodniu znowu ma do nas przyjść fala upałów! Trzymajcie się ciepło ;)
SHARE:

15 komentarzy

  1. Cudowne widoki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja dawno nie bylam w gorach!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam góry, a ostatni raz byłam prawie 5 lat temu. Pojechałabym :)

    Polne-Maki zapraszają! :) klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poznaję wszystkie, bo na początku lipca odwiedziłam Zakopane :D
    I widzę krupówki haha ^^
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjecia
    ciekawy post
    udanych wakacji ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. góry to piękne miejsce <3
    kocham podróżować!
    Może wpadniesz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha biedna :) znam ten boł :)
    http://my-fleeting-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie bylam w gorach i w sumie zaluje :/ Pieknie tam !
    Uwielbiam piosenke Mansa! Cisze sie, ze wygral Eurowizje zdecydowanie najlepsza piosenka! :D

    Versjada (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne widoki!
    zapraszam do siebie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Emilia ja też ją uwielbiam <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, pozdrawiam :) Jagoda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju jaki śliczny design i te zdjęcia *-*

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jaki śliczny design i te zdjęcia *-*

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne widoczki. *o* Zazdroszczę pobytu w takim ładnym miejscu!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Filtr i ochrona przed słońcem to najważniejsze na wakacjach, ponieważ tak jak piszesz, więcej minusów niż plusów może z tego wyjść, a po co cierpieć na wakacje?! Człowiek uczy się przez całe życie, szczególnie na swoich błędach :) Pozdrawiam
    odrobinaraju.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig