01 lipca, 2015

Summer time

Hi there :)
Czyżby to już wakacje? Tak! Mamy już trzeci dzień wakacji (licząc od poniedziałku). Dopiero 3 dni, a tyle się już zdarzyło. No więc może zacznę od tego, że po południu, po zakończeniu roku przyjechała do mnie przyjaciółka zabrać mnie na przejażdżkę rowerową. Tak się złożyło, że ona jechała pierwsza, a ja za nią - tylko, że niestety jechała za szybko. Kiedy już hamowała, chciałam skręcić , żeby ją ominąć no i w ten oto właśnie sposób pierwszego dnia nabiłam sobie dużego guza na czole i nosie. Co do samego wypadku, to nie pamiętam go dokładnie, ale wiem, że z całej siły uderzyłam głową o asfalt. 
Pogoda jak na razie u mnie oczywiście dopisuje, chociaż uważam, że mogłoby być cieplej, no ale z tego co słyszałam już na następny tydzień zapowiadali burze, a jeszcze do końca tego tygodnia ma być gorąco. U mnie dzisiaj ponad 30. Ciekawa jestem, jaka u was pogoda. Zimniej czy cieplej? No bo jakżeby - lato bez słońca!? 
A co do moich kolejnych planów wakacyjnych, to już jutro wybieram się na obóz sportowy do Murzasihle. Zapewne wiecie, że zimą również byłam na tym samym obozie, z tą samą ekipą. Oczywiście zamiast jeździć na nartach będziemy grać w tenisa ziemnego. Z tego co wiem, to również często będziemy wychodzić na basen albo chodzić na spacery. Walizka już spakowana. Tym razem nie zapomnę o rakiecie do grania i piłeczkach ;). Nie będzie mnie prawie dwa tygodnie, ponieważ aż do 11 lipca. W tym roku wyjątkowo nie wyjeżdżam nad morze, ale za to zwiedzę masę innych miejsc.

A więc to już wszystko na dzisiaj! A więc wakacje można uznać za oficjalnie rozpoczęte.
Nie wiem, czy tylko ja tak mam, że jeszcze nie czuję tych wakacji do końca , może dlatego, że jest jeszcze za mało słoneczka? No nic, ściskam gorąco i pozdrawiam misie. Udanego wypoczynku wszystkim i do zobaczenia z dwa tygodnie.

A jak wam mijają wakacje? Wybieracie się gdzieś w tym roku? 
SHARE:

10 komentarzy

  1. U mnie też taka pogoda. Również wyjeżdżam na obóz tyle, że do Kielc :D
    Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie mega słońce :) drugi dzien juz sie opalam :)
    Piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dopiero dziś słońce wyszło i dało znak, że mamy wakacje! ^^
    Śliczne zdjęcia! :))
    Zapraszam na mojego bloga → KLIK!
    Udanych wakacji! ;))
    PS. Piękny wygląd bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie czułam tych wakacji do końca, ale teraz już wyszło słoneczko i wszystko jest ok. Mam nadzieję, że te zapowiadane burze jednak się nie pojawią! Mam nadzieję, że guzy szybko się zagoją :D
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia ;)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! Miłej wycieczki :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/herbata-z-lipy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi na razie wakacje mijają bardzo miło :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Od 8 lat co roku wyjezdzalam na obóz za granicę. W tym roku zmieniłam bieg wydarzeń. Do końca sierpnia pracuję, a we wrześniu wyjeżdżam nad nasze polskie morze.

    Pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie gdzieś pojadę, ale jeszcze nie wiem gdzie. :D
    Wypadki na rowerze - mój co wakacyjny standard. xD

    OdpowiedzUsuń
  10. bylam kiedys w murzasichle, wtedy poznalam swoja terazniejsza if ;')

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig