06 sierpnia, 2015

Countryside

Hey you!
Niedawno, a dokładniej w sierpniu rozpoczęła się już druga połowa wakacji. Nie mogę uwierzyć, że to już tak szybko zleciało. Pamiętam jeszcze dzień zakończenia roku szkolnego. Zresztą, nie ma co rozpaczać, przecież przyzwyczaiłam się już do tego, że zawsze tak jest, że wakacje upływają najszybciej, a rok szkolny się strasznie dłuży. Myślę, że każdy z was to powie. 

W ostatnim czasie wybrałam się więc na wieś odwiedzić przyjaciółkę. Stwierdziłam więc, że dobrze jest czasami pojechać gdzieś, gdzie nie ma dróg asfaltowych, spalin a przede wszystkim tego okropnego smogu. Można powiedzieć, że to właśnie w tamtym miejscu czas się zatrzymał. Zdecydowanie. Miałyśmy mnóstwo czasu dla siebie, aby przejść się, pomyśleć trochę, po opowiadać różne historie, bo w końcu nie widziałyśmy się miesiąc. W dzisiejszych czasach ludzie spotykając się, zamiast rozmawiać ze sobą - piszą sms-y, bo tak wygodniej, siedzą całymi dniami przed ekranem, bo nie trzeba się wysilać, natomiast my chciałyśmy spędzić te dwa dni jak najlepiej - z dala od tego wszystkiego, co rozprasza, tzn. telefon czy komputer. *A wy potrafilibyście wytrzymać przynajmniej te dwa dni bez elektroniki?*Tamtejsze tereny są na prawdę piękne,a przede wszystkim - naturalne. Ja oczywiście nie mogłam przegapić takiej okazji, wiec zabrałam ze sobą aparat i wybrałam się na spacer.
Szczególnie w wakacje ciężko mi jest się zabrać do pisania notek, ale wybaczcie, jestem pewna, że chyba każdemu jest gorąco, a przez to trzeba się meega mobilizować do takich rzeczy. 
Ps. Jestem ciekawa jak i gdzie w tym roku spędzacie wakacje :)
Chcielibyście wybrać się kiedyś na wieś, aby trochę odpocząć? 
SHARE:

48 komentarzy

  1. ja jakos niedlugo tez jade na wies, oczywiscie z aparatem! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/08/no-one-said-life-will-be-easy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mieszkam na wsi i w sumie w mieście bym nie chciała. :D
    http://swiatoczamijulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy post ♥
    prześliczne zdjęcia

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne zdjęcia! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wakacje zawsze mam zaplanowane i zawsze wychodzi tak jak z planów :] W tym roku byłam w Paryżu, nad niemieckim morzem i oczywiście w Berllinie jestem cały czas, bo tu mieszka moja ciocia z wujkiem, którzy mnie zabierają w różne miejsca :]
    Zdecydowanie potrafiłabym wytrzymać dwa dni bez elektroniki, podziwiam ludzi, którzy nic nie robią jak piszą coś na swoich komputerkach :/
    Śluczne zdjęcia, szczególnie osiołka <333

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Poklikasz w linki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana adresu bloga na: http://bywikkis.blogspot.com/

      Usuń
  6. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zdjęcia!
    zapraszam http://natalia-naaatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram za gorrrąco :-:
    Ale wybrałabym się.. gdyby była klimatyzacja XD JA ledwo przy 26 stopniach wytrzymuję a co dopiero teraz przy 40 stopniach :_: I rozumiem co do postów w wakacje mam podobnie za gorąco by myślec mózg przegrzany XD

    ps.świetne zdjęcia! :3

    Pozdrowienia z bloga nobody is perect :3

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia ;)
    http://xhellofridayx.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku na większe wakacje raczej nie pojadę, ale na wypady weekendowe jak najbardziej :) Bardzo ładne zdjęcia, masz dobre oko do tego! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia i fajny wygląd bloga tak trzymaj!

    http://angiestaron.blogspot.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam raz na jakiś czas pojechać na wieś!


    >>flawless-space<<

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny post i design bloga !!!! trzymaj tak dalej ! :)
    http://stawarzowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia!:)
    Super blog !;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mieszkam na wsi, jest niesamowicie ♥ Uwielbiam jeździć na zakupy do miasta,ale jako miejsce zamieszkania stanowczo wybieram wieś - cisza,spokój,świeże powietrze
    Śliczne zdjęcia i boski wygląd bloga ♥
    kinguniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog! obserwacja za obserwację? x
    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mieszkam na wsi i jestem zadowolona z tego faktu. Polecam! :D

    Justlyjass :
    - BLOG

    - FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  18. Mieszkam na wsi i jest bardzo fajnie. Spokój , cisza i piękne miejsca. W mieście jest zupełnie inaczej. Także się cieszę ^^
    Będzie mi bardzo miło gościć Cię w mych skromnych progach ♥ http://zyciedlapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie jestem w stanie porzucić na te kilka dni elektroniczne gadżety i oddać się chwili relaksu :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super! zapraszam do mnie :)
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mieszkam na takiej trochę większej wsi. Tu las, tam pola - odpocząć można to fakt.
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mieszkam na wsi, ale bardzo blisko miasta, w każdej chwili mogę pojechać gdzieś na łąkę, nad jezioro, do lasu i się odprężyć :)
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Cudne zdjęcia! Sama niedawno byłam na wsi w odwiedzinach rodziny :)
    Simday blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia baaardzo ładne, osiołek najlepszy ;-) Zapraszam do mnie w częste odwiedziny - i jak się spodoba, to zapraszam do polubienia mnie na FB :-) Pozdrawiam, http://wielopokoleniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. tez nie mogę uwierzyć ze za niecały miesiąc już idziemy do szkoły :P
    Ja mieszkam na wsi haha

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mieszkam na wsi, ale szczerze jej nienawidzę, ponieważ nie ma tu nic ciekawego ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne fotki. Właśnie mam zamiar wybrać się na wieś do babci.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcia :*
    Mega blog, zapraszam
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mieszkam na wsi i bardzo się z tego cieszę. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia, takie klimatyczne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. nie, ja tak nie powiem! rok szkolny również szybko mi mija :)
    na wsi jestem co chwilę, uwielbiam ten wiejski spokój, mały ruch i pełno zielonego wokół ;) mieszkałam w takim miejscu 15 lat :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. niestety tak jest, rok szkolny sie tak dłuży.... śliczne zdjęcia, chciałabym mieszkać na wsi !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też nie umiem uwierzyć, że już połowa wakacji za nami, czas tak szybko leci! Robisz śliczne zdjęcia
    Obserwuję i liczę na rewanż, zapraszam do mnie

    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Też nie umiem uwierzyć, że już połowa wakacji za nami, czas tak szybko leci! Robisz śliczne zdjęcia
    Obserwuję i liczę na rewanż, zapraszam do mnie

    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. już za niecałe 2 tygodnie do szkoły ")

    OdpowiedzUsuń
  38. też przyzwyczaiłam się już do szybko mijających wakacji! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig