29 września, 2015

I'm back

Hej
Trochę dziwnie mi się z wami wita po tak długiej nieobecności. Ostatnią notkę przecież pisałam w sierpniu. Co się stało? Musiałam po prostu odpocząć trochę od tego wszystkiego, nabrać bardziej dystansu, szczególnie jeśli chodzi o mojego bloga. Przez ten cały czas, kiedy do was pisałam, czyli dokładnie od grudnia, chciałam żeby mój blog był najlepszy pod każdym względem, żebym miała o wiele więcej obserwatorów, więcej wyświetleń itd. Ale po jakimś czasie uświadomiłam sobie właśnie, że mój blog jest to rzecz, na której mi bardzo zależy, może dlatego, że przy pisaniu każdej notki daje z siebie wszystko? Przez wakacje często rozmyślałam, bardzo często też miałam chęć usunąć mojego bloga. Zero problemów, zero zmartwień, że jakiś post mi nie wyszedł, że chce coś poprawić w wyglądzie mojego bloga. Nic. Stwierdziłam jednak, że mój blog, jest to rzecz ogromnie cenna, ponieważ to właśnie tu mogę się z wami dzielić wszystkimi moimi problemami oraz przemyśleniami. Szkoda mi było po prostu mojego własnego wysiłku. 



W pewnym momencie pomyślałam ' Nie dam rady, usunę go i tak ikt go nie czyta' ... Dzisiaj natomiast wiem, że się pomyliłam. Nie mogę powiedzieć, że mój blog ma pół miliona wyświetleń i trzy tysiące obserwatorów, bo tak nie jest, jednak już teraz rozumiem - to tylko liczby. Możesz pisać niesamowicie ciekawie a mieć tysiąc wejść, natomiast możesz pisać o tym, co nikogo nie będzie interesowało i mieć statystyki jak z marzeń. Dziś wiem, że przede wszystkim pisze dla siebie, bo lubię to robić, bo to właśnie daje mi tę upragnioną satysfakcję. 
A odchodząc już od tematu jak zauważyliście pojawiły się nowe fotki. Od tej chwili chciałabym zająć się fotografowaniem ludzi, ponieważ już około dziesięć miesięcy fotografuję tylko i wyłącznie przyrodę, a chciałabym teraz coś zmienić :)
 Koniecznie dajcie znać, co sądzicie o notce, a przede wszystkim o fotkach, przy których nieźle się napracowałyśmy. 

A przy okazji zapraszam was również do Kingi na jej instagrama, gdzie co jakiś czas będą pojawiać się zdjęcia z różnych sesji - kingagierczak oraz do lajkowania na Facebooku - Pinkiesky, Zosia Mikołajczak
SHARE:

43 komentarze

  1. nie warto sie poddawac, usuwac bloga. Z czasem ochota na pisanie wraca:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudownie wyglądasz! <3 Bardzo podoba mi się taki post i czekam na więcej! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja to tylko liczby :) a fajnie jest robić coś co sie lubi :)
    modelka bardzo ładna, czekam na sesje jesienną w liściach ;)
    http://rozkminyxdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. :-) systematyczność to klucz do sukcesu, nie ma co spoczywać na laurach tylko działać, fajny post ,a fotki cudowne! modelka ma piękne włosy :-) Buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. nie warto się poddawać, to nic nie da a bardziej przytłoczy.
    Próbuj swoich sił, fajne zdjęcia a modelka śliczna :) pozdrawiam


    chcesz pomóc? Dołącz do nas! Bo warto pomagać!
    http://maja-sum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :) :*
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :) Bardzo ładna modelka :D Pozdrawiam :)
    http://centrumnakrancuswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie że zrozumiałaś prawdziwy sens tego co robisz! Nie poddawaj się! <3

    http://olej-nick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadzisz bardzo ciekawego bloga, oby tak dalej ;)
    U mnie niedlugo pojawi się KONKURS, zapraszam ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dasz radę ;)
    Przerwa czasem dobrze robi.
    Śliczne zdjęcia <3
    👉 Mój Blog 👈

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie mi się bardzo podoba! :) Trzymam kciuki byś rozwijała swoją pasję fotografi, bo masz ogromny potencjał! :)

    Pozdrawiam ciepło! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcia :) Jesteś bardzo fotograficzna :)
    Życze powodzenia w rozwijaniu pasji . Rób to co kochasz :)!
    Zapraszam do siebie orchixn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Modelka ma bardzo ciekawą urode :)
    A co do bloga, to super że powróciłaś i zauważyłaś, że czytamy twojego bloga a statystyki to tylko liczby :)

    Zajrzyj na mojego bloga - klik! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. widać, że wiele serducha zostało włożonego w zdjęcia, są śliczne<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia! Masz z tym racje. Czasem przychodzi zmęczenie materiału i poprostu trzeba od tego wszystkiego odpocząć !

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. I bardzo dobrze, że bloga nie usunęłaś! :-) Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba :-) Pozdrawiam ciepło :-) http://wielopokoleniowo.blogspot.com/ ps. Może chcesz wziąć udział u mnie w rozdaniu? Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze ze nie usunęłaś śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne spodnie! Obs/obs? Ja już i liczę na rewanż. http://life-passionsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :)
    Jesteś naprawdę śliczna
    Zapraszam do wspólnej obs :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. nie masz weny to nie pisz, masz to pisz wszystko ale nie warto usuwac ;]
    swietne zdjecia, dalej tak
    pozdrawiam i zapraszam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia :)
    frazeologizmastrall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też miałąm taki okres w swoim życiu, jednak powoli wszystko zaczyna sie układać
    super zdjęcia :)

    zapraszam do siebie

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie warto się poddawać, trzeba walczy o marzenia i nie myśleć o liczbach!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że wróciłaś po przerwie:)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że nabrałaś do tego dystansu i masz do tego zdrowe podejście, najważniejsze, aby blog był dobry dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, że dobrze wybrałaś. Często miałam takie myśli ale na prawdę nie mogłabym tego po prostu porzucić :)
    Cieszę się że jesteś tutaj z nami teraz! :D
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasami po prostu musimy zrobić sobie przerwę :)
    Śliczne zdjęcia

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post. Pozdrawiam i zapraszam do mnie jullifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jezu, zakochałam się w Twoich zdjęciach. Zwłaszcza w drugim i trzecim *-*
    olusiek-blog.blogspot.com - klik 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabrzmiało to chyba jakbyś była na tych zdjęciach xD
      Masz talent, dziewczyno! Modelka przepiękna ♥

      Usuń
  31. Dobrze, że to zrozumiałaś :) wedłóg mnie njawazniejsze żebyś ty była z siebie zadowolona :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello,

    So amazing ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  33. trzymam cię za slowo z tym, że będziesz fotografowała ludzi
    Mój blog. kliknij

    OdpowiedzUsuń
  34. I dobrze, że nie usunęłaś! Mnie często też nachodzą wątpliwości, ale każdy pojedynczy komentarz sprawia że mam coraz więcej sił by się nie poddawać. Zdjęcia ładne, amatorskie nieco ale nie poddawaj się, ja też kiedyś robiłam nie najlepsze zdjęcia, ale z praktyką przyjdzie jakość :)
    Pozdrawiam i życzę weny :)
    Letha Kenda
    http://kszwamzp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig