06 marca, 2016

Kosmetyczni ulubieńcy


Cześć ! To niezwykle dziwne uczucie pisać do Was po tak długiej nieobecności. Tak długo mnie tu nie było, że już prawie zapomniałam, jak się bloguje. A więc co było przyczyną tego, że przestałam blogować tak nagle? No cóż, na to złożyły się dwa podstawowe czynniki - brak czasu i brak weny, ale przede wszystkim właśnie brak weny, czyli brak pomysłów na nowe notki, ciekawe notki. W pewnym momencie, stwierdziłam, że to co robię nie ma najmniejszego sensu, że moich postów już przecież nikt nie czyta i właściwie wtedy pisałam niektóre posty z obowiązku, czyli dlatego, żebyście nie myśleli, że nagle przestałam blogować. Nie sprawiało mi to przyjemności. Moje notki były bardziej o ogólnej tematyce, a rzadko kiedy zdarzało się, że pojawiały się notki tematyczne. 
Teraz wracam z powrotem do blogowania i czuję, że na nowo mi się to bardzo podoba, tak jak było wcześniej. Tym razem piszę tą notkę z największą przyjemnością.
Co do bloga, stwierdziłam, że wprowadzę kilka zmian takich jak : nowy wygląd bloga, ale też i nowa tematyka. Od tej pory najczęściej będą pojawiały się notki o tematyce urodowej. Raz na jakiś czas również będę się dzielić z Wami moimi przemyśleniami, czasami będą się pojawiać poradniki dotyczące wyglądu bloga i fotografii. Myślę, że posty na blogu będą się pojawiały raz w tygodniu, w weekend, o ile będzie to możliwe.
Dzisiaj natomiast mam dla Was cztery produkty, od których ostatnio się uzależniłam i zdecydowanie nie mogę robić bez nich mojego codziennego makijażu. Zapraszam !


1.  Pomadka Baby Lips -  bardzo popularna, dostępna w różnych kolorach i zapachach. Świetnie regeneruje i nawilża usta. Możecie ją znaleźć np. w Rossmanie lub innych drogeriach.
2. Astor Eye Artist - paletka cieni do powiek składająca się z sześciu cieni w odcieniach beżu i brązu. Jest świetnie napigmentowana, jednak najbardziej podoba mi się ostatni cień tej paletki, czyli cień brokatowy, składający się ze złotych drobinek. Również dostępna w drogeriach kosmetycznych.
3. Szminka Maybelline New York - ta która mam jest o numerze 930 Nude Embrance. Szminka matowa, utrzymuje się na ustach bardzo długo. Jeśli chodzi o pigmentację, to nie mam tutaj najmniejszych zastrzeżeń. Dostępna w drogeriach lub tez na stoiskach Maybelline.
4.  L'Oreal Paris - False Lash Wings - intensywnie czarny tusz do rzęs. Co najważniejsze - nie pozostawia grudek i świetnie rozdziela rzęsy. Oprócz tego nadaje efekt sztucznych rzęs. Znaleźć do możecie w drogeriach kosmetycznych. 

Macie lub mieliście któryś z produktów powyżej? 

SHARE:

31 komentarzy

  1. Wreszcie wróciłaś! Powodzenia na nowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również miałem przerwę od blogowania. Głównie z braku weny ale też i chęci. Teraz też chcę powrócić do blogowania z nową tematyką jak i z nowym sobą. Dlaczego sobą ? Ponieważ nie chce abym pisał posty z przymusu, czyli chce zmienić nastawienie mnie względem bloga. Bardzo mi się podoba twój pomysł, zdjęcia są dobrej jakości i ogólnie cały stan bloga oceniam na bdb ! Zapraszam do siebie !!! :) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka wydała mi się ciekawa :3 W ostatnim czasie dostałam jakiejś fazy na szminki, pomadki, balsamy do ust, itp. Ogólnie kosmetyki, które pokazałaś w tym poście są ciekawe :3 + bardzo ładna jakość zdjęć :D
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ta paletka wydaje sie super :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny nowy design bloga! Ja miałam Baby Lips, uwielbiam, bardzo dobrze nawilża usta :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, liczę na częste posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi ulubieńcy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że wracasz! :)
    Powiem szczerze - ta nude pomadka, wydaje się świetna!
    wdympaulina - zapraszam (nowy post)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, ze wróciłaś. Posty o urodzie też bedą na pewno ciekawe. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post, w sumie nic prócz baby lips nie znam:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor szminki ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. również wróciłam teraz do blogowania. Miałam podobne podejście więc usunęłam wszystko z bloga i dziś zaczęłam ponownie. Życzę wytrwałości i weny. Co do ulubieńców. Również lubię baby lips i ta niebieska była super ale kolega mi ją ugryzł ;-;
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam tą maskarę :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna szminka, Muszę kupić taką paletkę :)
    Ładna jakość zdjęć
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię szminki baby Lips
    Świetny post
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze że wróciłaś, każdy z nas miewa brak weny, najważniejsze, aby się nie poddawać! Mam tą baby lips co Ty, również ją polecam. Zaintrygował mnie ten tusz, od dawna szukam takiego, który nie będzie sklejał rzęs.
    Pozdrawiam i życzę dalszej motywacji! :)

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny i ciekawy post :)
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie : http://panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Baby lips <3 mam tylko różową cudowna <3
    Zapraszam na mojego nowego posta ;) oraz na resztę postów ;)
    Komentujcie/obserwujcie ;)
    http://skate112.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie możesz sie poddawać,trzeba uwierzyć w siebie i ruszyć do przodu.Plus dla Ciebie,że wróciłaś ;)
    Pomadka Baby Lips super nawilża usta :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie, o baby lips mam to samo zdanie. Świetnie regenerują nasze usta! :) Świetmi ulubieńcy

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia świetnej jakości! A kosmetyki wyglądają bardzo zachęcająco, szczególnie zaciekawiła mnie ta paletka :)
    Specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Szminka przypadła mi do gustu! Muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie kupiłam żadnego z produktów, ale może się skuszę ;)
    http://pabottyro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Baby Lips - O tym chyba już wszyscy mówią :D Jako pomadkę wolę EOS, ale jako szminka bardzo fajne kolorki ;)

    nellyyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tusz jest rewelacyjny!
    Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Baby lips to moja ulubiona pomadka. Moim zdaniem jest ona bardzo dobra i uwielbiam ją. fajny post! http://glessfashion.blogspot.com/ Poklikasz u mnie w linki?

    OdpowiedzUsuń
  27. czasami taka przerwa jest potrzebna, by potem wrócić z nową porcją energii, jak w Twoim przypadku;
    takie wymuszone posty nie dają nam żadnej satysfakcji po ich opublikowaniu, zupełnie inaczej jest z postami, w które włożyliśmy dużo pracy, zapewne też tak masz :D
    o baby lips dużo słyszałam dobrego, ale nie mogę się zebrać do kupna jej xD

    obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę koniecznie wypróbować tą szminkę z Maybelline, ma cudowny kolor!

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze nie testowałam tej pomadki Baby Lips - widzę, że to duży błąd ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig