21 marca, 2016

Red Lipstick Monster - tajniki makijażu

Cześć ! Kilka miesięcy temu na rynku pojawiła się ta oto książka. Zapewne wiecie, że wiele blogerek i vlogerek już o niej mówiło, jednak ja chciałabym wam przedstawić moją opinię na temat tej książki.
Jeśli chodzi o pierwsze wrażenie, to najbardziej na pierwszy rzut oka spodobała mi się okładka, jak również cały design książki. Muszę przyznać, że gdy zaczęłam czytać, książka momentalnie mnie wciągnęła.
Podoba mi się również to, że autorka udzielając rad dotyczących makijażu, wyjaśnia wszystko bardzo dokładnie, krok po kroku. Muszę przyznać, że dzięki temu, że udało mi się taką książkę zdobyć, dowiedziałam się mnóstwo rzeczy o makijażu, o których dotychczas nie wiedziałam. Możecie w niej znaleźć odpowiedzi na następujące pytania : jak dobrać odpowiedni podkład?, jak zrobić perfekcyjną kreskę na powiece? i wiele innych. Można by stwierdzić, że jest to w pełni kompletny poradnik dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem. Szukając poradników na Youtub'ie jak dotąd nie znalazłam w pełni satysfakcjonującej odpowiedzi na wszystkie moje pytania, natomiast z książką jest inaczej. Warto jest również dokładnie przestudiować całość, a później spróbować na sobie. W ten sposób możecie się dużo nauczyć.
Jeżeli chodzi o dostępność, to jak najbardziej książka jest dostępna w księgarniach takich jak : Matras czy też w księgarniach internetowych. Cena to około 43 zł. Moja ocena to 10/10.

Koniecznie dajcie mi znać, czy posiadacie już taką książkę i jaka jest wasza opinia na ten temat?

SHARE:

44 komentarze

  1. Ja jej nie posiadam, ale kto wie może wkrótce się to zmieni. Książka wydaję się być bardzo ciekawa, bardzo lubię tego typu poradniki gdzie autor opisuje wszystko od A do Z :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem specjalnie makijażowa że tak to określę ale myślałam nad tą książką, bo w końcu zawsze można się dowiedzieć ciekawych rzeczy. Przemyślę jeszcze raz jej zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słyszałam o tej książce ale musze ja mieć! Kompletnie nie wiem jak się malować nigdy tego nie robiłam wiec przydadzą mi się rady :)

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  4. Doprawdy jeszcze się nie maluję, ale tajniki makijażu bardzo mnie interesują i muszę kupić tą książkę. Zapraszam do siebie, mam nadzieje że zaobserwujesz jak ja :)
    http://xemijlyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słszyszałam o tej książce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie posiadam tej książki ale na święta sobie ją kupię :)
    Świetny post <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie czytalam, ale pewnie sa tam cenne porady rowniez i dla mnie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe tez pisałam o niej recenzje , mi rowniez sie ona spodobała
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo cenie sobie ta youtuberkę, uważam, że jest ona najlepszą i, niestety, najmniej doceniana vlogerka na polskim yt. Ksiazki jeszcze nie mam, ale w krotce sie to zmieni!
    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chwale tę YouTuberkę, ma głowe do nagrywania i wgl ma fajne pomysły :D Książka tez pewnie ciekawa wiec mozliwe ze se kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta książka :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba w końcu ją kupię :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W dzisiejszych wśród młodych ludzi to chyba rzadkość czytanie czegoś innego po za lekturą szkolną :) Tak więc podziwiam za zapał do czytania i recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O Ty moja ulubiona youtuberka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam oglądać Red Lipstick Monster, jest pełna pozytywnej energii! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbieram się od dawna żeby wreszcie ją kupić. :)
    http://sandraadus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo słyszałam o tej książce :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam RLM ;) fajna energia od niej bije.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie mam, ale dzięki tobie chyba w nią zainwestuje :)
    Zapraszam również do siebie xx http://julczim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post, oby tak dalej :)

    WPADAJCIE DO MNIE!
    BLOG: http://bepopcorn.blogspot.com/
    INSTAGRAM: @bepopcornpolska
    SNAPCHAT: bepopcornpolska

    OdpowiedzUsuń
  21. Red Lipstick Monster jest pełna energii i lubie ją ogladac :* Super post :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tę książkę :D Podobnie jak Ty wiele się dzięki niej dowiedziałam!
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy tylko usłyszałam o tej książce na kanale RLM to od razu chciałam ja kupić i iść na spotkanie z nią. Jednak nie zrobiłam niczego. Ciągle się przymierzam, żeby kupić tą książkę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo czytałam recenzji na temat tej książki. I w dalszym ciągu zastanawiam się nad jej zakupem.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chciałam tę książkę od dawna kupić, ale niestety jakoś nigdy nie ma okazji...
    Musi się ona znaleźć na mojej półce, dlatego, że fascynuje mnie kosmetologia, a RedLipstickMonster to jedna z moich ulubionych youtuberek, na dodatek mieszka ona jeszcze w moim mieście, to już w ogóle ♥
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dostałam ją na gwiazdkę i nie zawiodłam się. Również zachwycił mnie design książki, ale i precyzja i podejście RLM do czytelnika oraz sposób, w jaki wszystko objaśnia. Dzięki niej dobrałam sobie w końcu podkład, który nie jest pomarańczowy abi pomarańczy w żadnym stopniu nie przypomina, hahah 😂:D
    Fajna notka
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam, ale zastanawiam się nad kupnem.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawi mnie ta książka i chyba się na nią skuszę :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. kraze kolo tej ksiazki juz kilka miesięcy i jakoś nie moge się zebrać zeby kupić.

    zapraaszam http://ladycharm1.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam za takimi książkami, bo moim zdaniem to płacenie za coś co bez problemu znajdziemy na co drugiej kosmetycznej stronie w internecie :D Ale wizualnie wygląda ciekawie.

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję świąteczne rozdanie, w którym do wygrania jest kultowa paletka PUPA Cat marki PUPA. Mam nadzieję, że wpadniesz i weźmiesz udział! :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru oraz Wesołych Świąt! :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  32. Książka wydaje się ciekawa :P
    Super nagłówek :3

    klaudiapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiele razy słyszałam o tej książce, ale sama jej niestety nie mam, chociaż planuję jej zakup. Nie wiem co w niej znajdę, ale może będzie to coś co zawsze będę miała pod ręką, gdy nie mam czasu wejść na internet. ;)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post, czekam na kolejny z niecierpliwością :) <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mimo,że to nie mój klimat :D to post ciekawy, dobrze napisany. Oby tak dalej :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ta książka jest cudowna :)
    mogę prosić o klik w link do bombera u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałam ja kupić, ale wydałam pieniądze na inne rzeczy, niestety ;l Teraz zbieram od nowa :D


    www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Książka przyleciała do mnie z Polski jak tylko była do kupienia. Ewka odwaliła kawał dobrej roboty jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze jej nie czytałam :) Ale planuję zakup w najbliższym czasie. Najpierw trzeba zapoznać się z pielęgnacją Koreanek ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. poznałam ją i uważam, ze to swietna laska!

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig