20 maja, 2016

3 najlepsze odżywki do paznokci

Hej! Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Dzisiaj, jak już wiecie po tytule przychodzę do was recenzją 3 jak dla mnie najlepszych odżywek do paznokci, których ostatnio używałam.
Pierwszą z nich jest odżywka z Sally Hansen - Nailgrowth Miracle. Odżywka, która ma powodować, ze paznokcie będą w krótkim czasie mocne, nie będą się łamać. Producent oferuje również, że w ciągu pięciu dni paznokcie znacznie urosną. Jeśli chodzi o moją opinię, to jak najbardziej jestem z niej zadowolona. Nie jestem jednak w stanie odpowiedzieć, czy rzeczywiście w ciągu pięciu dni paznokcie bardzo urosły. Duży efekt byłam w stanie dostrzec dopiero po tygodniu użytkowania.
Mimo tego produkt bardzo mnie zaskoczył i od czasu do czasu go używam. Jedyną wadą tego produktu może być cena. W drogeriach takich jak Rossmann kosztuje ona około 26 zł. Moja ocena : 10/10      
Kolejnym produktem jest odżywka z firmy Eveline - 8 w 1 Total Action. O tym produkcie możecie znaleźć wiele filmików na YouTubie, w których użytkowniczki nie wyrażają się zbyt pozytywnie o tym produkcie. Jest to spowodowane tym, że produkt ten zawiera substancję, na którą część z nas może być uczulona. Jest to formaldehyd. Jak już powiedziałam u niektórych po zastosowaniu tej odżywki pojawia się reakcja alergiczna i paznokcie zamiast stawać się mocniejsze zaczynają się łamać, a płytka paznokcia zaczyna zmieniać kolor na czerwony, co wywołuje ból. Odżywka 9 w 1 z tej samej firmy ma jeszcze większe stężenie formaldehydu w swoim składzie. Ze względu na to, że po zastosowaniu tego produktu może wystąpić reakcja alergiczna należy przed jej zastosowaniem dowiedzieć się, czy nie jesteśmy uczulone na tą substancje. U mnie na szczęście jest wszystko w porządku, odżywka działa moim zdaniem świetnie. W krótkim czasie wybiela płytkę paznokci, wzmacnia oraz powoduje szybki wzrost. Dostępna w wielu drogeriach - standardowo Rossmann albo Natura. Cena - 12.59 zł. Moja ocena : 10/10
Ostatnią odżywką jest odżywka z firmy Lovely - Nail Care. Używałam jej przez dosyć krótki czas, bo zastąpiła ja odżywka z Sally Hansen. Jednakże u mnie świetnie się sprawdziła. Jest to produkt przeznaczony do kruchych i słabych paznokci z tendencją do łamania. Jedynym minusem jest konsystencja. Jak dla mnie zbyt gęsta i niekoniecznie przyjemna w używaniu. Cena - 7,70 zł . Produkt dostępny w Rossmannie lub innych drogeriach. Moja ocena : 8/10. 

Na koniec chcę tylko podkreślić, że jest to moja subiektywna opinia. Każdy z Was może mieć innych ulubieńców, natomiast dzisiaj chciałam wam przedstawić moich ulubieńców w dziedziny odżywek do paznokci. Mam nadzieję, że pomogłam, jeżeli jeszcze zastanawiacie się, jaką odżywkę wybrać :)
SHARE:

11 komentarzy

  1. Eveline najlepsza jak dla mnie!
    Swietnie Ci wyszły zdjecia ;)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy więcej Eveline w moim przypadku.. niestety padłam ofiarą momentu odstawienia formaldehydu.. Natomiast o Sally Hansen słyszałam bardzo dobre opinie. Tydzień czekania na efekty to moim zdaniem bardzo krótki czas oczekiwania. Osobiście lubię też z Loreal - doprowadziła moje paznokcie do bardzo dobrego stanu po hybrydach :)

    Pozdrawiam, PGrudzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie jakąś kupić, bo moje paznokcie sa w opłakanym stanie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam eveline i polecam, sprawdziła się świetnie o dwóch pozostałych niestety nie słyszałam :/
    Pozdrawiam :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam odżywki do paznokci. Zamiast tego biorę biotebal i wapno. Mam dzięki temu długie i mocne paznokcie. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie świetnie sprawdza się Eveline:) Z Lovely polecam serum, ma przyjemny zapach i świetnie nawilża paznokcie i skórki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu wypróbować drugi produkt :)

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze używałam odżywki z Eveline, ale z checią wypróbuję również te 2 pozostałe. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Eveline używałam, polecam :)


    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Sally Hansen - Nailgrowth Miracle :D ale pozostałym dwóm tez się przyjrzę przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywkę do paznokci z firmy Eveline ma moja kuzynka. Próbowała już z innych firm, ale ta dla niej jest najlepsza. Jest bardzo z niej zadowolona i ja chyba też będę musiała ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Każdy zostawiany przez Ciebie komentarz sprawia m ogromną radość !
Dziękuję, bo to wy motywujecie mnie do dalszej pracy :)

© Pinkie sky

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig